hemska drömmar

hallå på er!
vaknade först vid 1..fattar ni vad jag har drömt, herregud vilka drömmar!
först skulle jag rädda några barn från ett barnhem och så körde jag cross så fick
alla hoppa på den..och sen att jag och theresè va tsm och att hon var otrogen mot mig
och herregud va tårarna forsade! känns fortfarande hemskt i magen..som det alltid
gör när man har drömt något konstigt och sen så tar de ett tag att släppa de! haha så är de då
för mig varje gång.
snart är terra på ingång tror hennes buss ifrn k-hamn skulle gå 14.20..så de betyder
att hon är hemma runt 15..Hallelujah säger jag bara!
nu ska jag ta mig en dusch och sen något att äta
inte riktigt bestämt hur jag ska göra ikväll, kanske man bara ska dra in till fjorden och kika lite? fårse på de där asså..
hörs senare
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0