nybakade bullar

heeeej alla glada=)
vilket väder vi haft inatt, vaknade av att det spöregna..det verkligen
forsade ner, och där låg jag alldeles ensam! fick sätta i ett par öronproppar
för att kunna somna om.. haha när jag vaknade andra gången
kände jag lukten av nybakade bullar..då kunde jag inte längre ligga
kvar, var tvuungen att kolla vart denna ljuvliga doft kom ifrån, självklart var det
min mamma som bakat..eller vaddå självklart föresten?
mamma kan vanligtviss inte laga mat eller baka..fast denna gången
lyckades hon, grattis måste jag väl endå säga!
nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det en lång promenad=)
hörs sen♥ m

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

fin blogg du har, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-07-07 @ 14:51:30
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0