svar på tal!

Postat av:

skulle ni fortsätta träffa en kille som kallat er hora? även om ni tyckte om honom..


Theresè: beror på situationen

Michaela: aldrig hänt mig..men skulle inte tro att jag hade fortsatt träffa honom!


Postat av: Hemlig

Heeeej kära bloggen, jag har en fråga?
Vem är det som hjälpt er med headern på er blogg? Den är så himla vacker!
Puss o kram hemlig alban :D


T&M:
det vill du allt bra gärna veta va!


Postat av: johanna

1.planer inför sommaren?
2.har ni sommarjobb? isf vart?
3. favorit land?
4. har ni killar?
5. ragga eller bli uppraggad?


Theresè: 1. har inga speciella planer förutom att jobba fram till augusti 2.Japp, ica skeppet i kungshamn 3. tror inte jag har något favoritland faktiskt! 4. nix 5. bli uppraggad

Michaela: 1. tar varje dag som den kommer! 2. nej älskar ledighet så i sommar lyfter jag inte ett finger 3. thailand måste jag nog säga, trotts tsunamin. 4. nej jag är fri som en fågel 5. beror helt på situationen.



Postat av: hej

oskulder?
äta ett levande ljur eller aldrig mer träffa varandra?
kyssa din lärare eller äta en snigel?
prutta högt och luktfri eller prutta ljudlöst och luktar röööööööv? ;)


Theresè: 1. nej 2. äta ett djur! 3. kyssa min lärare 4. högt och luktfri

Michaela: 1. nej inte någonstans! 2. beror på vilket djur men skulle kunna äta en elefant för terra. 3. om det är fredrik jag ska kyssa äter jag helldre en snigel 4. högt och luktfri


Postat av:

vad använder ni mest för smink?
vart handlar ni oftast kläder, i vilken affär allså?;)
hur mycket handlar ni kläder för i månaden ?


Theresè: 1. sminkar mig inte så mycket på sommaren men en del av det jag shoppade

igår ser ni i bilden längre ner. 2. beror på vad jag är ute efter! 3.inte alls mycke.

Michaela: 1. olika, men jag är helt beroende av läppglans! 2. ginatricot, h&m, säger som

terra..det beror helt på vad jag är ute efter. 3. det är från månad till månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0