SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND

är nu hemma i munkedal igen och ska stanna fram tills tisdag.
ska bli så skönt med lite ledighet!!
har dock massa måste göra saker som jag inte längre kan skjuta upp.
så nu tänker jag göra allt på en och samma dag. smart vaa?
klockan 09.00 på måndag ska jag vara hos frisören.
ska bli kul. eller oxå inte. men behövligt, tro mig.
sen så kommer dagen fortsätta med min långa listan med massa ärenden.
kommer sova gott den kvällen om jag nu tar och biter ihop och gör detta!
vill till torp någondag med men när ska jag ha tid med de?hum
ikväll blir det en långpromenad med min michaela.
jösses vad jag har saknat den tjejen och våra sena kvällspromenader. obeskrivligt.
nu ska jag packa upp. bor som sagt just nu i mina två väskor. ha ha
/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0