en väldigt händelserik kväll!

godmiddag sunshines!
vaknade för drygt en timme sen, blev en go frukost med min bästa vän..
igår åkte vi till grebbestad, jag sarah carro & emma..var en väldigt händelserik
kväll vill jag lova!! de har nog aldrig blåst så mycket som de gjorde igår på över 50 år..rena
orkanen va de..vi käkade iallall langos och fyttiröva va gott de va, känndes som man var i himmelriket
när man satte sig i bilen full med vitlökslukt med sarah och carro vill jag lova, deras rapar är inte att leka med!
fick en gratis glass som efterrätt och sedan begav vi oss hemåt, när de va dags att  tanka gick de
ju som de gick när vi fick in fjutiga 40 kroner i automaten!  den grymma chaffören körde iväg med tanklocket på taket och vi fick leta över hela volvos bensinstation, som tur fann vi de efter en dels letande.. som tur  kom som tur hem utan att ha kört ihjäl oss.. väl hemma satte jag och sarah på bastun och rensade lite porer, skönt som fan!
nu kommer pappa och hämtar mig!:)
hörs senare
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0