kalas

ikväll blev de middag hos mikaela..spelade spel, o bara umgicks, riktigt mysigt:)
runt 9 skulle vi ta bussen ner mot stan, men självklart missar vi den och där står vi i spöregn
helt genomblöta..som tur va kom saras mamma och hämtade upp oss och körde ner oss..helt
lost i uddevalla asså, haha iallafall så långt upp! tappande även bort min nyinköpta leopardsjal
påvägen hem, blir så suuur..men vad ska man göra? bara till att köpa en ny.
nu ligger jag hemma hos sarah och kollar på paris hilton my new bff, fattar inte riktigt varför jag helt
fastnat för de för de är ju verkligen hur töntigt som helst..men på något vänster roar de mig faktikst! haha




 
snygga brudar hela bunten!
godnatt m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0