så var det fredag igen?


joggade bort till konsum när det var 5minuter kvar tills dom stängde för fick ett sånt himla godissug.
jaaa ni läser rätt, ja joggade bort till konsum för lite godis? haha men vad gör man inte?
hann precis och betalade när klockan var 3 minuter över. yeeah
det värsta är att nu är jag  inte alls sugen på godis längre haha!  jaja
har nu precis duschat å bäddat ner mig i soffan och lyssnar på bandit rock. gottigottgott
bästa radiokanalen om ni frågar mig!
är nu fredag igen vilket jag hade helt glömt bort idag..
hur man nu kan glömma de undrar ni säkert?
är ensam hemma, pappa är i hunneboparken, ena brosan på 20års kalas, andra hos farmor och syrran jobbar.
och jag ska upp och jobba tidigt i morgon...
sådär lagom kul på en lördagmorgon men det är mitt liv just nu.. jobba jobba jobba
men hade en grym kväll igår, får tänka på de:)
natti natti/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0