BACK IN BLACK

stog upp alldeles för tidigt i morse.. 08.20 var klockan när vi startade bilen.
skulle in till stan för att gå på handledarkurs för körkort. mmmm va kul en lördag morgon när jag vet att jag hade kunnat legat kvar i min underbara säng vid de laget. skönt och ha de gjort iaf.
vettifasen va som hände med mamma under den kursen för påvägen hem höll vi på att krocka 2 ..3 gånger och alla regler vi nyss gått igenom var som borta.
vilken färd. trodde inte jag skulle komma levande hem igen.
blir ju att åka med pappa nästa gång det är ju en sak som är säker! hahaa
nu är det bara hundra papper som ska skickas in, lite jobbigt, speciellt när man har skillda föräldrar men är van!
kommer in gör dom ju alltid!
nååväl.. har bestämt mig för att de inte blir något grebbestad för mig ikväll iaf.
har ingen lust. orkar inte. otaggad till tusen.
jaa ni hör ju.. jag har ont i magen. känner mig spyfärdig. och irriterad är vad jag är.
har fortfarande ont i ryggen sen min vurpa och mitt tix i ögonlocken vägrar ju försvinna!!!
ska hoppa in i duschen nu och sen blir det att ringa sjuknrupplysningen innan jag tejpar fast ögonlocken med silvertejp
det var allt för mig, ha en fortsatt trevlig kväll allesammans så hörs vi!
/t


Kommentarer
Postat av: Naim med stort N och litet i

Jag väljer att centrera eller citera kanske det heter ''jag har ont i magen. känner mig spyfärdig. och irriterad är vad jag är.''



Nåväl dock... Dessa smärtor som du beskriver i ditt blogginlägg kan mycket väl tyda på GRAVIDITET!! - För det första så kan man få ont i magen om man är gravid, och för det 5e så kan man också känna sig spyfärdig som man gör när man cyklar för snabbt tex.



Nu får vi hoppas att det inte är så i det här fallet men jag säger bar men, man kan aldrig vetas!



Hoppas det blir en kille (A)

2009-07-12 @ 01:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0