Behöver jag säga att det inte är min dag idag?

vilken dag.. vilken jävla dag rent ut sagt.
dagen började med att jag försov mig, vaknade av att telefonen ringde, svor några gånger medans jag  fick  som hastigast slänga på mig kläderna och rusa i väg till jobbet men som tur hann jag precis och stämplade till och med in fem minuter innan.. de niii
sen kom det "efterlängtatde regnet" och dränkte mig, lovar de fanns inte en torr yta kvar på mig.
så där stog jag och försökte se glad ut.. stel som en pinne ,helt genomblöt och skakade tänder.
då hade jag 2 timmar kvar och jobba
om inte detta skulle vara nog såå när jag sen skulle cykla hem, helt dyblöt
va tror ni inte händer då? joooo jag får vääärldens vattenplaning med cykeln.
lyckades skrapa hela ansiktet mot asfalten och göra sönder jeansen.
så nu har jag bäddat ner mig under täcket, säkrast så, här kan väl ändå inget hända mig?
sataaan så ont det gör.
helvete oxå
over and out/ t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0