väntar på bättre tider!

här sitter jag  i min ensamhet med en aniktsmask i fejjan och väntar
på bättre tider..
idag har jag inte gjort alls mycket, mått skit i stort sätt hela dagen!
vaknade upp hos sarah, åkte hem och duschade och sov 1 och en halv timme
sen åkte jag till sarah igen, såg på en gör gammal film vi spelat in när vi var små och fysjutton
va rolig jag var, sarah med för den delen..eller jag var rolig men henne skrattar man bara åt för att
hon verkligen försökte..haha:)
imorgon blir de förmodligen fjorden, dock inte så sugen på de just nu men de kommer
väl..eller? fast kanske ska man bara åka in på lördag, kanske blir roligare att bara
vara där en dag? uhm de där får jag då ta mig en funderare på..


ibland får jag då till de!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0