090603

Har precis tagit mig en dusch, en väldigt behövlig sådan
mamma trodde jag hade slängt i smörpacketet i håret ungefär..så vidrigt varde faktikst!
Hade snart tänkt att ta mig en promenad, är inte så jätte sugen men känner att jag inte
har något bättre för mig  haha!
Imorse åkte jag iallafall in till skolan, gick och pratade med fredrik om våran
butikgrejj och sen käkade vi tjejer cactuz och efter det drog jag och terror vidare till torp,
där vi gick och letade efter en vit klänning till mig..måste ju ha ngt att ha på mig till på
smögen på fredag! Hittade iallafall en som jag ska in och köpa imorgon, gott de:)
/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ofta du har vitt när du inte är student?

2009-06-03 @ 23:16:22
Postat av: michaela

ofta du ens bryr dig?

2009-06-03 @ 23:26:51
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0