16.21

godmiddag sunshines!
vaknade vid 9 imorse, gick ut och satte mig och tog lite frisk
luft eftersom mitt rum blir så sjukt varmt på morgonen och plus det
har jag ett stort dunntäcke..kanske inte det smartaste men jag älskar de så
jag får försöka överleva!haha  iallafall kände jag att jag inte riktigt var utvilad så jag gick och la
mig igen och vaknade inte förens vid ett tiden, skönt att vara helt utvilad!
nu sitter jag vid filippas dator, hände en liten insident igår kväll.. blev så arg på filippa
att jag smällde till min lilla laptop och vips så dog den:( haha faaan...
den går väl förmodligen att laga får vi hoppas på annars får min kära mor beställa en ny
till moi.. för det kan jag faktikst inte vara utan! hemskt de lät men de är faktikst sant.
nu ska jag ringa sarah och höra vad som står på schemat för kvälllen,
hörs senare
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0