happy day!

dagen började med att jag och fille tog östrabo bussen in mot skolan, skulle in och göra
klart lite saker för fredrik och så.. skönt att allt är klart nu, bara skolavslutningen kvar
imorgon, härligt de kommer bli men hemskt! haha min älskade klass:)
tog 12 tåget hem till munkedal igen, tog mig en powernapp och åkte sedan till sarah
där vi blekte min vidriga utväxt.. blev faktikst riktigt nöjd med resultatet, kanske lite blond men nu
är de sommar så det gör inte så mycket;)
Var öppet extra länge på torp idag också å vid 8 tiden drog vi in och nedanför ser
ni mitt enda fynd, härligt!
nu skall jag duscha och sen gå och lägga mig, helt död är jag verkligen!!



Uttråkade Michaela och hennes fynd, hela 19 rikstaler!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0