home sweet home?

home sweet home eller vad säger man? igår natt landade planet
på landvetter och vi är nu hemma i sverige igen, hemskt känns det!
back to hell ungefär;( haha nää då det är allt skönt att vara hemma också men
hade allt stannat ett tag till, hade ju så gryymt kul med mina brudar!♥
Nu är jag iallafall sjuk, har feber och hostar som jag vet inte vad. men imorgon
blir det skolan.. börjar inte fören 11.50 sjukt skönt med sovmorgon!:)
Idag har det bara blivit soffliggande och tvtittande, även besökt doktorn.. visade
inget på proverna jag tog så det var ju skönt det iallafall, hade inte orkat käkat pencellin och
sånnt nu inte!
Nu skall jag snart gå och lägga mig, skall bara kolla klart på någon film
som går på kanal 6.

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0