imorrn slutar mitt lov

har varit en lugn dag idag, vaknade och åt frukost, la in massa gooingar på mp3n, gick min vanliga runda runt stale, hem och äta/duscha ´fixa busskort och sen drog jag med min filly ner till fotbollsplan för att kolla på alagsmatchen, min lillebror var bollkalle idag så tänkte det kunde vara kul för honom, längesen jag var där nere nu och kollade på fotboll.. iaf så vann munkedal med 6-2 mot herresta. kul!
 nåvääl.. sen tog jag bussen ut till kungshamn och felicia tåget in till stan. lite sorgligt..
ska nu lägga mig om jag ska orka upp imorgon
ser inte fram emot det för fem öre just nu.
kan ju hoppas på att det blir bättre imorrn. natti natti/ therese






Kommentarer
Postat av: Fanny&Vanessa

SV: Den kommer från nelly.se!

2009-06-15 @ 01:04:59
URL: http://justlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0