home sweet home

är nu hemma igen efter en helt underbar vecka i alanya!
vi har haft  fint väder hela veckan, strålande sol med inte ett moln på himmlen.
på eftermiddagarna i skuggan låg temperaturen på 35 grader, deee niiiii
hur underbart låter de inte? skönt med lite färg om inte annat
maten var jätte god och dom på hotellet var helt underbara :)
shoppingen var sisådär.. lite tråkigt men men.
hur som helst har vi haft det jävligt kul, ett minne för livet!
bilder kommer inom kort, när vi orkar, har tid osv ni vet..
skönt och komma hem till fint väder.. mindre skönt att alla har blivit sjuka
idag har jag spenderat hela min dag på vårdcentralen.. förjävligt om ni frågar mig!
fick ngr mystiska utslag där nere men har nu äntligen fått tabletter och salva mot detta så vi får hoppas att det hjälper!
ska nu lägga mig och sova, ska bli så skönt!!! har verkligen saknat min säng
natti natti/ therese


från min promenad förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0