onsdag

får väl börja med att fråga vad min käraste therese hållller på med? laddar upp tuseen menningslösa
bilder som jag kommer störa mig på hur länge som helst, hon är ju bara too  much ibland asså den tjejen!:D
nu lovar jag att hon sitter och njuter av att hon själv tycker hon har vart skitduktig och laddat upp allihopa,
och för att jävlas med mig, njuuut  du på medans du kan säger jag bara;) haha!!
nog om det var iallafall och kollade på årets muckshow förut med sarah,
hur dålig som helst,verkligen inget att ha! nää nu ska jag sluta klaga:)
hade tänkt lägga mig och kolla på satc medans jag skall plugga lte handel, lagar, underbart!
skolan imorgon med fille en snabbis, städa skåpet, och ha ett prov med fredrik
sen blir det hem och bleka min snuskiga utväxt!
natti natti
/m


sarah och jag för några år sen ute i kungshamn,  hade precis köpt
våra lila solglasögon där, snygga!;) haha

Kommentarer
Postat av: sarah

vi är ju så äckligt snyggaa!!:D

2009-06-11 @ 13:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0