tisdagsmyys med min filly

haft en riktig myyysdag idag med min filly :)
tog tidiga bussen in i morse för att fortsätta arbeta på våran turismuppgift som ska vara klar imorrn!
klockan halv 1 hade vi båda prov och eftersom klockan bara var 10 så blev det en fika på lejas och en shoppingrunda på stan för att slå död på lite tid. jätte mysigt!
efter provet drog vi in till torp där vi mötte upp sara :)
sen var det hem och duscha/äta för att sen dra bort till idrottshallen och kolla 9ornas muckshow!
jaaa....vad ska man säga? den sög, bara några enstaka saker som var roliga!
men absolut en rolig underhållning på något konstigt vänster men det kan bero på att jag har sån sjuk dålig humor och att jag var ganska så övertrött!
kollade på bröllopsduellen för första gången idag, gillade den jätte mycket :) en underbar film
nää nu ska jag blåsa håret innan jag ska lägga mig. blev ju helt dränkt efter min promenad hem i detta väder. usch va jag hatar regn!! hoppas det är borta imorrn när jag vaknar:)heeh kan ju alltid hoppas!
natti natti/ therese


våran fika på lejas


turismuppgiften


mina köp idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0