kungshamn

Har vart en helt underbar dag i kungshamn!
Jag och sarah åkte ju ut i tisdags eftermiddag, vi tog en promenad till smögen
och tog en mjukglass på bryggan:) Och imorse mötte vi upp felicia och terra som kom
ut vid halv 10 tiden, vi gick och köpte oss varsin sallad och gick och la oss vid sten bogen,
huur härligt som helst..blåste dock sjukt mycket så i bestämde oss för att gå hem och sätta oss
vid altanen lite, och herregud va varmt! Felicia åkte hem till munkedal medans vi andra gick
ner över och kikade i lite affärer och sen jag gick och sarah och åt på marinan och sedan tog vi en
glass och väntade på att bussen skulle gå hem=)
Nu har jag precis tagit mig en dusch, ganska så skönt att vara hemma men fyyy vad jag älskar
kungshamn!






härliga bilder från en härlig dag!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0