hatar söndagar!

denna dagen har inte varit den lättaste, jag hatar söndagar!
det var nämligen söndagar jag brukade sova över hos fredric
och ta ett tåg tidigt på morgonen, saknar det lite om jag ska vara helt ärlig.
nej jag saknar närheten och hans trygghet!
jag blir bara så depp när jag tänker tillbaka, vi hade våra bra stunder, men så fanns
det ju även dom mindre bra.. ja hur som helst måste jag säga att just idag
saknar jag det ganska så mycket!
Men jag ska tänka framåt, lika bra att sluta fundera över något som aldrig
kommer att fungera.
imorgon är det en ny dag, och nya tag:)
kollade föresten på sanningens ögonblick förut, och tjejen verkar ju helt
dum i huvet, hon och hennes kille hade vart tsm i 3,5 år men hon älskade honom inte?
i och för sig älska är ett starkt ord. men efter så lång tid borde man ju älska sin pojk/flickvän
eller? tycker iallafall jag.

NU; fortsättningen på beck
/Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0