helt jävla fantastikt

Nu skall jag berätta om min underbara dag, jag vet att ni så gärna vill!
Började med att jag tog mig en egen liten sovmorgon, har nämligen
bara tre lektioner på fredagar. Så jag gick bara på engelskan och på gympan
som vi spenderade i badhuset! och ni som känner mig vet min relation till
badhus! jag hatar det, poolar fulla med kiss gött lixom!! ahah
nej men det gick iallafall bra, var tvungen att göra det så lika bra att gå
dit och få det gjort tänkte jag.
Gick helt finnemang med några kallsupar och en snygg badmössa;) haha
Efter det åkte iallafall jag och mina babes till trollhättan, överby.
Mycket rolig dag måste jag säga, helt jävla fantastikt!
Och jag fick till och med mig en fin tröja hem, skitnice faktiskt.
Nu skall jag ta mig en lång dusch och bara ta det lungt resten av
kvällen för imorgon är det nya tag, eller?
Puss Michaela♥
Glöm föresten inte bort att frågastunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0