my life sucks without you

Sitter och lyssnar på felicias musikblogg, bästa musiksmaken bland
mina vänner skulle jag just nu vilja säga!
Theresè har kommit in i någon  hemsk fas där hobn lyssnar på hård rocks stil & cowboys stuk men
vi får hoppas snart den perioden går över:D haha nejdå allt så farligt är det inte,
hon kan allt det där med bra och dålig musik, IBLAND!;)
Just nu sitter jag och kikar på min lilla söta väska jag inhandlade mig
tidigare idag, var på torp med mina brudar! Riktigt mysig dag måste jag säga,
behövde verkligen det med tanke på omständigheterna..
imorgon är det ny dag, ny dag för badhuset också för den delen,
glöm inte badmössan terra;) hahah
Nu skall jag somna in på soffan i vardagsrummet, som så många gånger
tidigare den här veckan. känner mig så otroligt ensam på mitt rum,
skricker minnen=( usch

puss & kram michaela

väskan jag köpte förut föresten,
min kamera dampar så ni får nöja er med den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0