TISDAG

vilken underbar dag.. började med att jag vaknade upp hos min sköna.
satte nästan i halsen så rolig frukost vi hade! haha
när vi kom in till skolan hade vi ingen lärare på turismen, ganska så segt.. ( hade varit skönare med sovmorgon men.)
sen var det dags för engelska och den gick undan värre och helt plötsligt hade vi lunch!
jag och linnea gick till polisen för att hämta lite papper och så! känns skönt att fått fixa de.
på svenskan satt jag och målade naglarna eftersom jag redan var färdig. ganska sooft, fick jag gjort det med;)
klockan 14:00 drog vi på modevisning på museet. skit kul, älskar det.. skit snygga kläder!!!
sen hade vi 30 min handel och så var även denna skoldag avklarad!
tog en sväng på stan innan bussen gick, när jag kom hem hade mamma stekt färsk makrill...mmmm älskar det!
tänkte lägga in bilderna senare! min kamera dog mitt under visnigen.. jävligt tråkigt menmen
vi hörs/ therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0