Torsdag

har inget för mig nu och är alldeles för pigg för att sova så kan lika gärna berätta för er om min dag.
dagen började med bild på sinclair, fick där gjort klart mitt örngott med mig själv på ..ha ha
så när jag var klar med det slutade jag gick därefter och satte mig och gjorde lite nytta i biblioteket för att ta dö på lite tid.
då visar det sig sen att engelska lektionen är inställd. ååh va trött jag blev!
så jag och brudarna drog till caktuz och åt ist. alltid lika mysigt♥
sen var det dags för matte efter en låång lunch, ojojoj som jag och michaela jobbade!
det var nästan så björn tappade hakan=) även svenska lektionen gick undan idag.
dessvärre var det med näthandeln, kors i taket så seeeeg och tråkig.
stackars sara som blev utsläng haha så går det när man inte gillar basshunter! hahah
det var nämligen samtalsämnet.
efter skolan åkte jag, michaela och felicia in till torp i detta skit väder. varför mera SNÖ?
jag vill ju ha vår nu! iaf  fick köpt mig en väska och lite smått å gott
blev en fika på briggen med innan vi åkte hem =)
när jag kom hem blev det mjukis och kvällsmat.. lovely
hoppas ni också haft en trevlig dag!
/therese

lite bilder..skillnad på kamera! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0