HÄR HAR NI SVAREN ERA AS

Postat av: Caroline

-va använder ni för foundation? ni verkar ha sån perfekt bas som håller jätte länge, har själv så svårt att få till de
-använder ni för hårprodukter? hur ofta tvättar/plattar/lockar ni håret?
-använder ni för dagkräm/ansiktsmasker?
riktig mysig blogg har ni! (:

 

Theresè: tackar tackar.. en från Max Factor,  andvänder bara shampoo och balsam köpta hos frisören. tvättar det när det behövs antagligen. försöker även att inte platta/locka håret så ofta heller. andvänder bara fuktkräm! kan hända det blir nån ansiktsmask då och då oxå =)
Michaela: man tackar.. märket är Maybellyine. samma för mig, goldwell för hela slanten. tvättar och plattar håret varje dag. jag andvänder det dagligen och märket är mary kay.

 Postat av: Stina

tips vid bloggtorka? :)
Theresè: kan tyvärr inte hjälpa dig, är inga proffs!
Michaela: kunde inte sagt det bättre själv


Postat av: Jessica

hur ofta tränar ni i veckan och vad? :)

Theresè: lagt det på hyllan ett tag

Michaela: tränade förr men nu är det coca cola som är min diet;)


Postat av:

vem är eran bästa kompis? :) vad använder ni för puder och mascara?

Theresè: Michaela & Felicia
Michaela: Har många men mina närmsta är Terra,Fille & Sarah
skulle jag nog vilja säga

Postat av: fia

favorit plagg? (:

Theresè: är helst naken
Michaela: Så slappt som möjligt!


 Postat av: philipa

vart solar ni? (:

Theresè: på semestern
Michaela: På weastcoast och spelbiten

 Postat av:

michaela hatar du någon?
eller stör dig på någon?

Michaela: hata är ett starkt ord men man kan inte älska alla!
Therese: så sant så sant

 Postat av:

sant att du blev dissad av patrik hol therese?

Michaela: dissad är lite fel ordval enligt mig
Therese: kära anonym...du är dåligt uppdaterad märker jag

 Postat av: louise

när förlorade ni era oskulder?

Michaela: igår...

Therese: är oskuld


Postat av:

Vad är era BH-storlekar?
Vem var personen ni förlorade oskulden med?
Rakad mus eller ej?

Therese: andvänder inte bh, är fof oskuld och vaxar mig

Michaela: ingenaing, BH vad står det för? han hade långt brunt hår, rätt lång och söt i mörkret. ni kanske vill veta hans namn?  vaxar tsm med terra


Postat av: linn

hahhaa omg ja dör vilka frågor!


Postat av:

Michaela har du fått sats i munnen?

Michaela: vem har inte?

Therese: min brutta der dääär


Postat av: rebecca

Vad är den mest pinsammaste sak ni gjort som ni kan komma på just nu? och vad är den mest pinsammaste sex upplevelsen?

Therese: koommmeerr inte på något för stunden

Michaela: det var när jag komenterade vårat samlag när det bara hade gått 2 minuter..  ha ha


 Postat av: Felicia

Har ni ätit kakor?

Therese: ingår inte i min diet

Michaela: händer väl att de slinker ner en å en annan imellan åt


 Postat av:

Killen ni varit mest kära i?

Michaela: fredric!

Therese: edward!

 Postat av: Ballerrunkarn

Michaela vem är den fulaste personen du känner? Du måste känna den!!!!

Michaela: tror det är du faktiskt

Therese: ett tips.. kolla dig i spegeln


Postat av: linn

tjejer, seriöst,Rakad mus eller ej?

Michaela: det du vill gumman

Therese: allt för dig sötnos


Postat av:

hur många besökare har ni ?

Therese: fleer än du anar

Michaela: sexsiffrigt


 Postat av:

hahahahahha seriöst vilka jävla frågar, vem fan bryr sig om dom är rakade eller inte, var dom solar och vem fan som tog doms oskuld hahahah

T&M: tydligen så är det ganska intressant

Postat av:

Hur gör man så att inte hela videon är med på bloggen uitan bara play och så so ni har varje gång ni lägger ut en sång?

Michaela: tänker inte berätta

Therese: tyvärr hatar sånna som du.. ( anonyma )


Postat av:

vilka har ni haft sex med och vem var bäst?

Therese: kan föreställa mig att edwin är gryyym

Michaela: fredric utan tvekan!


Postat av:

har ni svarat ärligt på alla frågör?

Michaela: min näsa skulle ni allt gärna vilja se nu

Therese: min tunga är nu svart


Postat av:

har ni stora bröstvårtor ? å isåfall hur gör ni för å få dom stora?

Michaela: föds man med perfekta så gör man

Therese: inget man kan råför


Postat av: sanna jansson

vem är snyggast av er då ?

Therese: lätt jag

Michaela: fuck noo jag


 Postat av: sanna jansson

kollar ni på pappret efter ni har torkat er i rövhålet?

Therese: alltid

Michaela: luktar på de oxåå


 Postat av:

`va använder ni för koskenkorva ?

Michaela: den vanliga

Therese: aa vafan andvänder du?


Kommentarer
Postat av: linn

hahahhaha å fyfan vad glad jag blev för svaren tjejer!!! så jävla efterlängtat hahahahahha <3

2009-03-12 @ 22:42:35
URL: http://linnzies.blogg.se/
Postat av: linnea

Postat av:

Killen ni varit mest kära i?



Michaela: fredric!



Therese: edward!





haha så jävla söt therese :D:D

2009-03-13 @ 08:39:34
Postat av: therese

haha finner inga ord, han vill jag ha :D haha<3

2009-03-13 @ 14:51:00
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0