Måndag igen

Då var det måndag igen och jag vaknade upp i käraste uddevalla, promenerade till skolan gjorde jag,
hade första lektionen med totto, och sen drog vi och käkade på donkan, ganska så gott vill jag lova! 
har så kompiöst mycke att göra nu, har ett prov i svenskan på onsdag och två på torsdag
i både dans och näthandel, jag undrar hur detta skall gå, för orken finns ju verkligen inte!
Nog om det, när jag kom hem hade mamma köpt bodylotion,bodyspray,duschkräm,solfaktor, och sån
man andvänder efter man badat och solat, hon är nog världens sötaste ibland:) haha
Nu skall jag gå och lägga mig framför tvn en liten stund har så fruktansvärt ont i huvet=(
sen blir det en lång varm dusch!






/MICHAELA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0