yesterday and today

klockan är bara lite över halv 6 och det känns som om jag inte
riktigt vaknat än! vad är det med mig? haha
Tog mig precis en liten dusch, för snart hade jag tänkt att
bege mig upp till lövsångarvägen 8.. ja tänk för det ska jag!
Lite kortfattat om gårdagen, uhm den var helt okej faktikst,
inte skit kul men heller inte skittåkig.
hade väl förväntat mig att kvällen hade blivit lite annorlunda men
med mina tjejor blir kvällen som alla andra kvällar, helt enkelt bäst!
Nej nu får jag dra mig från datorn
Puss & Kram Michaela♥


söta va? haha

Kommentarer
Postat av: linn

h o t t i e s... god i love u giiiiirls <3

2009-03-14 @ 21:56:31
URL: http://linnzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0