090513

Imorse var det nationella i matte, och nu efter skolan ett näthandelsprov, underbart
att det är så mycket prov att göra nu i slutet av allt!
Har precis vräckt i mig en gör god kyckligsallad, niklas hämtade upp mig efter skolan
och vi drog till cactuz och köpte oss varsin sallad=) riktigt behövligt vill jag lova..
resten utav min dag skall bestå av tvtittande och en liten powernap, känns
som om de inte skulle gjort någonting alls med lite sömn. blev rätt sent igår
med allt pluggande och tjöt terra:) haha

Gick föresten och blev kär i ett par skor
får nog höra med mamma om hon är sugen på att spendera
lite pengar på mig.. inte för att jag tror chansen är så jätte stor dock:(



love m

Kommentarer
Postat av: ida

grymma skor! Vart kan man få tag på dom =)?

2009-05-14 @ 11:33:44
URL: http://mrsidh.blogg.se/
Postat av: michaela

på halens faktikst:)

2009-05-15 @ 17:28:29
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0