dansuppvisning




idag blev det att skippa sovmorgonen för att åka in tidigare för att förbereda oss inför våran stora handel redovisning som vi har strävat med i några veckor nu!
det gick iaf hur bra som helst.. får reda på hur det gick efter vi kommit hem från turkiet!
efter lunchen drog vi bort till sinclair och kollade på 2ornas dansuppvisning tror jag det var?
grymt duktiga och väldigt kul =) inte världens bästa bilder men dom får duga!
annars så har det varit rätt så slappt idag förutom redovisningen har vi bara haft en svenska lektion.
ikväll har jag varit barnvakt åt mina småsyskon...ibland tror jag att jag är för snäll asså;)
har nu precis kommit ur duschen så får se vad jag hittar på nu! hihi=)
/therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0