snart smäller de

Har precis tagit mig en uppfräschande dusch, och sitter och väntar på att mamma
skall bli klar för att åka till affären, haha måste ladda på min mobil med lite pengar känner jag.
Idag är det även exakt 2 veckor tills alla vi tjejer åker till turkiet, så snabbt det har gått
och jag har så sjukt mycket i skolan attt göra innan.. men underbart ska det bli!

Måndag: besöka resia
Tisdag: plugga som aldrig förr
Onsdag: två prov i näthandel
Torsdag: hämta ut mitt och sarahs paket från h&m
Fredag: prov i idrotten
plus att vi har en fackuppsats att skriva och massa
nationella prov, och en stor redovisning i handeln
förstår inte hur detta ska gå! haha

love m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0