trött

Imorse tog jag mig  sovmorgon, inte för att de blev så stor sovmorgon men till halv
9 iallafall, alltid något inte sant? Tog iallafall 12 tåget in till skolan, och gjorde provet
i idrott, känner att jag bara vill få bort allt sånnt nu för jag har så sjukt mycket annat
att tänka på..hatar de!
Snart wipeout reprisen från i söndags för min del, sen blir det en lång promenad
med theresè..skall bli riktigt skönt att få prata av sig lite faktikst, känns som
om det kan behövas just nu.
Ikväll händer inget tror jag, funderar på att lägga mig tidigt är så
trött så ögonen bara vill dra ihop sig och huvudet vill ta sig en powernap!
funderar starkt på de asså! haha

lyssnat på den hela dagen
underbar!



love m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0