Tuesday

vacknade inatt och mådde värre en jag vet inte vad, riktigt
jävla dåligt med andra ord. Därför valde jag att ligga i sängen hela dagen, plugga lite
på mitt näthandelsprov jag har imorgon efter skolan, underbart att stanna kvar i skolan..
finns nog inget som är bättre tror jag!
snart skall jag och mamma åka in till uddevallas kära centralstation för att hämta
upp min bror, skönt att ha honom hemma igen.. kändes hemskt att säga men
att bara ha mamma och filippa här går mig på nerverna! Även skönt att han åker
ifrån örebro eller vart han nu har varit, kan ju inte direkt vara någon hit direkt? haha
Och du theresè, ring mig vid 19.00 och inte en sekund senare.. fattar du?:D

love m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0