beyonce 09 - sjukt bra!!

är nu hemma och fötterna värker som aldrig förr... förstår inte varför jag valde högklackat igår, inte de smartaste kanske!
om gårdagen då.. tog tåget ner till göteborg efter skolan för att möta upp nathalie som redan var där nere.
vi gick och käkade och kikade runt i lite affärer innan vi begav oss vidare mot scaninavium där det kryllade av folk.
men som tur gick det väldigt snabbt och smidigt, skönt att vi hade fint väder med annars hade det nog inte vart så kul och köa kan jag tänka mig! runt nio kom hon ut och jävlar så gryym!!! man ville verkligen att de aldrig skulle ta slut, inte alla som gör det så bra live som hon gjorde!! det var absolut värt varenda krona.. bra show, grymma dansare..skit kul verkligen!! :)
i två timmar höll hon på sen tog jag och nathalie bussen hem. sov hos nathalie i stan, inte för att jag fick sova så mycket men men! haha
bilder kommer när jag har tid, det är ju en del!
just nu laddar jag kameran för den dog påvägen hem.
/therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0