helt utslagen

draa mig baklänges.... heelvete så dåligt jag mår idag!
jaaaa gårdagen då... började lugnt, jag och filly var ute och cyklade i 2 timmar
sen åkte vi hem till henne och åt färska räkor och drack vitt vin
min amarula bea kom även och det hela slutade med att vi hade musiktävling mot fillys päron och deras kompisar.
haha huur kuul som helst!! mitt lag var ju helt klart bäst, vilka bruuudar :)
drog sen vidare till en gammal klasskompis, men gick lika fort som jag kom typ
har inte fått sovit en blund i natt och inte kan jag somna nu heller.. men men så går det!
ikväll blir väldigt väldigt lugnt.. ska bara ligga framför tvn hela kvällen och inte göra någontingen alls.
tur för mig att de går en massa bra idag!
one tree hill 18.00
gossip girl 19.00
wipeout 20.00
söndagsparty med filip & fredrik 21.00

NU: sveriges smartaste barn
/therese




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0