roligaste på länge

har nu precis lagt mig till rätta i sängen.. är väldigt trött så somnar nog vilken sekund som helst!
har vart ute med filly å rockarn på långpromis, kan nog varit den roligaste promenaden på bra länge! haha
skadeglädje är den sanna glädjen eller vad säger ni??
idag i skolan hade vi besök av torp köpcentrum killarna.. de var intressant faktiskt.
annars så var denna dag varit ganska så meningslös!
men var ju tvungen och åka in eftersom jag skulle ta min andra spruta klockan 4
passade på att hälsa på mitt lilla hjärta när jag ändå var inne i stan.
väldigt osocial kände jag mig men blir sä sjuukt trött av sprutan så de är hemskt!
så när jag kom hem tänkte jag ta en liten power nap.. men icke! då kan jag inte sova för att mina grannar klipper gräset!
åååh vad trött jag blev, men men det fick bli en promenad med filly ist.. vilket jag inte ångrar
nu kommer jag somna gott ikväll =)
natti natti/ therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0