FRESH AIR.

måste bara börja med att säga wow, filmen igår var så gryym va!!
haregud säger jag bara, som tårarna forsade på både mig och terra, helmysig kväll
borsett från att jag spydde blod när vi kom hem till lägenheten, men de har väl ingen dött av,
inte va jag hört iallafall? nåväl, sovmorgon imorse och bara två härliga lektioner, inget att klaga
över direkt. gick och la mig när jag kom hem och sov till 6 kanske..vet inte va de har varit med
mig den här veckan men har vart tröttare än jag varit i hela mitt liv tror jag, eller så är
de så att jag börjar bli sjuk? ah den som lever lär ju få se om min
feber stiger något..just nu står termometern på 38.3 spännande, tycker ni inte?
NU har jag tvingat med mig terra på en promenad i regnet.


medger att mitt sår på benet är ganska så fail endå.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0