Your tears don't fall, they crash around me.

råkade nyss radera alla bilder från kvällen.... ganska så fail om ni frågar mig.
men kortfattat om kvällen, elin och linn kom till oss vid 7 tiden då vi lagade en ljuvlig middag.
tjötade och satt som på nålar till oskyldigt dömd med varsin skål med fruktsallad.
hatade dagens avsnitt, kommer drömma mardrömmar de är en sak som är säker!
brukar aldrig vara så noga med att låsa ytterdörren.. kanske man inte skriver här men iaf... ikväll kan ni ge er på att jag låste dirket efter programmet. fjant som jag är
nu ska jag borsta tänderna och hoppa isäng.
imorgon skall jag tillbringa halva min dag hos falcks och sen ta sprutan mot svinis.
tjooho
undra vem som kommer ligga död imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0