Back on track.

skrev precis ett långt inlägg, men plötsligt insåg jag att mitt mästerverk var borta.
Nu är jag iallafall hemma igen och back on track så attsäga.
ganska så skönt faktikst, inte för att de inte vart mysigt att sova bredvid theresé hela veckan eller
att jonas säng inte är tillräckligt go utan för att ens egna säng bäst..iallafall min!
Första kvällen i uddevalla upptäckte jag att jag glömt packa ner min tandborte,
då jag var i stort behov av en morgonen därpå gick vi och köpte en ny, hittade en billig för
endast 15 riksdaler..dock mår inte mitt tandkött så bra just nu,
inte heller blåsan jag fått är speciellt skön..men vi blir nog vänner vi med.
hursomhaver.
har nog aldrig sett sessans söta ansikte så glatt som förut när jag kom in genom dörren och klev
över tröskeln, fick dock lite dåligt samvete över att jag har svikit henne i en hel vecka.
så fick ta med henne ut på en lång promenad i regnet, hon njöt nog lika mycket som jag.
vaknade inatt av att mina båda armar krampade? aaaaa, vilken smärta gott folk.
hade även feber imorse..theresé mådde inte heller hon speciellt bra så det var bara att
ligga kvar och sova vidare. ska inte säga att de inte var underbart, för de var de.
nu ska jag tvätta bort ansiktmasken och sen blir de en film.


bilden är från i somras♥
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0