NOT OK.


drog till torp igår efter skolan med felicia, linnea och mikaela.
detta var vad jag fick med mig hem, ett linne och ett par tights.. alltid något.
när jag kom hem gick jag och la mig direkt, kändes precis som om blixten hade träffat mitt huvud typ.
aldrig haft sån jävla huvudvärk.
så gårdagen spenderades i stortsätt liggandes i sängen. ingen rolig fredag med andra ord.
vaknade och mådde inte bättre idag men tillräcklig bra för att lira guitar hero och baka med lilla syrran.
vilket gjorde mig på mycket bättre humör, trodde jag skulle vara usel nu efter att inte spelat på ett tag men icke! efter all tid jag ödslat på den skiten så satt de allt kvar i fingrarna mina. ha ha
nu ska jag proppa i mig en feet vesuvio med kebabsås! mmm..
/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0