well done.

Idag har jag fått gjort mycket gott folk, jag har skickat in min uppsats, tog år och dar att skriva den
men de va de värt för nu är den kursen klar. underbart skulle jag vilja säga.
dock har jag ingen annig om vad jag har nästa termin, men å andra sidan
är de ganska skönt att inte veta.
har även storstädat hela rummet, monterat upp min klädhäst så nu hänger mina kläder
så fint, riktigt nöjd med resultatet!
Igår blev det torp en snabbis, köpte ett par örhängen och en bodylotion.
Sen tog jag och felicia bussen in mot stan där vi gick till agnebergshallen och kikade på när
killarna spelade matcher. en helt okej kväll med andra ord!:)
nu ska jag kolla klart på top model sen blir de en dusch. 
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0