PAINT IT BLACK

vet inte om jag ska skratta eller gråta
har gått så långt att jag inte orkar med mig själv mer, är nog för trött för detta.
läser historia boken om och om igen men jag är ju så himla trög så blir istället arg
och känner hur jag bara får lust att elda upp bokjävln.
som om de inte vore nog med de så sprack mina jeans förut, har ännu inte bestämt apu plats som ska vara inlämnat imorgon och min lilla syster tror hon är dödssjuk. låter det inte underbart?
skulle ju inte förvåna mig om hon smittar mig nu när jag snart har lov och ska iväg!
hur som haver..hämtade ut mina skor förut, vilken lättnad.. var så orolig att dom inte skulle passa och ni vet allt.
nä om jag skulle ta och hoppa i säng, har ju inte sovmorgon som vissa andra. pust
/t


baby goodbye


love♥


Kommentarer
Postat av: Naim

Haha terris då... inte va så sur.



Snygga skor!

2009-10-23 @ 01:11:58
Postat av: Lena

Vilka häftiga skor!!!

2009-10-24 @ 15:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0