home sweet home.

Nu är vi hemma och back on track..som fille skulle sagt!
har vart ett par riktigt händelserika dagar, för det mesta blev det shopping,
hittade dock inte riktigt så mycket som jag hade hoppats på, det tror jag inte någon av oss
gjorde men vi fick allt köpt oss en hel del snyggt endå;)
får visa er imorgon.
nu ska jag forsätta kika på "jakten på skönhet", känns som om jag kan behöva det
efter hela dagen av tågresor, tror vi åkte i drygt 7 timmar sammanlagt.
hur som haver, vi har haft ett par grymma dagar!

bjuder på en kanske inte så vacker men ack så härlig bild!


/M

Kommentarer
Postat av: Naim

Haha hur som haver. Jag tycker bilden är jätte fin.

2009-10-30 @ 00:53:03
Postat av: Anonym

kan ni inte visa det ni köpte i stockholm? :)

2009-11-01 @ 14:59:25
Postat av: MICHAELA

har inte haft tid, men de kmr;)

2009-11-01 @ 15:54:21
URL: http://theresemichaela.blogg.se/
Postat av: D

vart är legginsen ifrån? :D looking good!

2009-11-03 @ 09:32:20
Postat av: MICHAELA

det är faktikst jeans och dom är ifrån vero moda!;)

2009-11-03 @ 12:50:25
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0