20090921

gårdagen bestog mesta dels i sängen... var riktigt längesen jag blev så kass.
men jösses va roligt vi hade i lördags;) nåväl nog om de.
idag har det vart en riktigt skön dag med skola från 08.30 -11.30
var på att vi hade 1 timmes håltimma då jag och elin gick hem till henne där båda sommnade i soffan. underbart
efter vi slutat drog vi in till torp, kunde inte hålla mig.. var tvungen och köpa stövlarna, äntligen är dom mina;)
fick även med mig en tshirt hem.. så nu är jag 1400kr fattigare. men inte gråter jag över de!
Ikväll blev de mys framför svenska hollywoodfruar, så sköna! haha
även vart ute och gått i 1 timma, vilken promenad..
först springer de fram en hare mitt framför oss och sen hittar vi en plånbok påvägen hem.
händer inte varje dag. plus att vi fick typ hjärtklappning 4-5 gånger.
Imorgon är det orientering hela dagen, så ska snart hoppa i säng.
ska sova i stan i natt.. min kära har bäddat rent så kommer sova som en prinsessa inatt;)
natti natti
/t









Kommentarer
Postat av: Naim

Haha ''å nu är jag 1400kr fattigare. men inte gråter jag över de'' Du är rolig du...



Bra köp!!!!! :) Dom var fina, dyrt men.



Vilken fin kebabrulle du bakat också :)

2009-09-22 @ 00:42:57
Postat av: Nils

Jag tycker det ser mer ut som Tacos, Naim.

2009-09-22 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0