Good morning people.

försov mig imorse så jag hade tänkt åka in senare men sen slog de mig att
varför inte sova kvar i sängen när jag endå är så sjukt trött, så därför gjorde jag
de just idag..ska inte bli någon dålig vana, lovar!
så nu ligger jag här och äter min frukost, en banan och en apelsinfestis..jag klagar då inte:)
ska upp och hämta mina och terras saker vi beställt sen också, sen blir de till att
bänka sig framför tvn för ikväll börjar både idol och andra avenyn, kan de bli bättre
känner jag, nä tveksamt va!
nu ska ja hoppa in i duschen så ja inte somnar om..igen!
/M

Kommentarer
Postat av: Naim

Må detta vara första och sista gången!

2009-09-08 @ 15:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0