kräftskiva.

morgonen började med att jag och theresè tog oss en sovmorgon, inget vi ångrar
för dom andra har vart på museumet hela dagen så vi passade på att riktigt sova ut!
hade ingen riktig lektion förens vid 1, varade i kanske 20 minuter, sen var de bara inviduellt val
kvar, jag och sara gick och fick bytat från design till barnsjukvård, härligt kände jag för de
enda man gjorde på design var att måla..och dom som känner mig vet att de inte finns någon picasso
i mig direkt. Nu har jag precis duschat och målat om mina naglar,  funderar på att kanske lägga
snart, är helt sluuut. 
Imorgon blir de kräftskiva hemma hos Sara, kommer bli en grym kväll!
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0