090907

Hallå på er:)
vaknade för en liten stund sen, råkade somna till vid 6 tiden utan att ställa
något alarm så hur jag ska kunna somna ikväll är en väldigt bra fråga.
började vid halv 9 imorse och slutade vid halv 4 så har vart en lång dag, dock har vi haft två
håltimmar på 1,5 timmar..så vi köpte med oss cactuz och gick hem till elin och käkade och tog de
bara lungt! köpte även med oss islatte från ecpresso house  innan vi åkte hem, känner att jag får börja
dricka något varmt nu när de börjar bli höst..svinkallt att gå med den i handen, nu är frågan bara vad?
på fredag blir de kräftskiva hemma hos sara, äntligen typ, kommer bli grymmt kul!
nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir de att ligga framför tvn och vänta på att jag ska bli trött
igen..önska mig lycka till! haha
/m






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0