Let it be.

har tänkt på en sak, vilken är den absolut skönaste känslan?
förr var min när jag "knäckte" någon, ah ni vet när man skulle "knäcka" 
varandra genom ord, jag älskade de..töntigt nog!
men tider förändras likaså känslan, nu måste de ändå vara när man träffar en känlig
punkt på någon, och man verkligen vet att man har lyckats med de, haha hemsk jag låter
men jag ska ta ett exempel, nivet mitt iorniska lilla inlägg om det där med vanlig bh och tubtop,
tro inte jag har ändrat uppfattning för det finns nog fan inget jag tycker är fulare, men att
så många tog åt sig, herregud säger jag bara, vilken känsla!
och ta detta med en nypa salt nu gott folk, missuppfatta mig inte den här gången..okej?;)


köpte en ny ring igår föresten, love it!
/M



Kommentarer
Postat av: Naim

HAHA.. Börjar gilla din attytid mer o mer Michaela. Det är sånna här inlägg som gör att jag kommer tillbaks.



Självklart också av bilderna ni lägger upp ;) (Då och då)

2009-09-06 @ 03:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0