29 april 2010.

praktik i dag som så många gånger förr fast denna gången hände de jag så länge väntat på.....
jag fick stå i kassan, lära mig allt verkligen! jag som bara trodde de va att stå och lämna lite pengar hit
och dit, tjiiii fick jag! helvete så mycket de är man måste kunna.
fick även reda på att de är vecka 21 vi slutar praktiken, inte nästa vecka. med andra ord är de
drygt en månad kvar, dvs 7-8 gånger kvar och inte 3! faaaaan. känner dock att jag kan behöva
den tiden för att lära mig allt för just är jag som bambi på hal is, iallafall vad de gäller kassan.
hur som haver.
fick precis världens diss av min egna bror. trodde blod var tjockare än vatten men tjii fick jag igen.
gav han en himlans fin tröja då han fyller 19 men han kunde
inte ens prova den då han hade en tjej i telefonen...skyllde på att han
var trött och hade ont i ögonen. jag tog tillbaka tröjan och nu sitter jag här och sörjer
mina tvåhundra kroner jag la ut på honom.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0