Jing & Jang.

oharregud vilken dag detta har varit! både jag och theresé har varit så sjukt övertrötta så
det har bara kunnat gå på ett sätt. blev iallafall cactuz (vilket det nästan alltid blir på måndagar
då vi har flera timmars hålltimma). och sen blev det en tur upp på klätterväggen..både jag, elin &
tirre var grymma! nästan så vi borde ta oss en tur till mount everest, ni är på tjejer eller? ha ha
skämt å sido. nu ska jag lägga mig och kika lite i den nya Hänt bild innan jag släcker för ikväll.
/M

Kommentarer
Postat av: haha!

haha kom ni inte upp för den väggen!? xd skojjar du eller haha! jävla fläskisar

2010-04-15 @ 00:03:25
URL: http://kissies.se
Postat av: michaela

nämen är de kissiepissie som hittat hit, de va fan inte illa haha! jo men visst kom vi upp på väggen darling, no problems så att säga vaaa

2010-04-15 @ 20:06:03
URL: http://theresemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0