Most of all, i like liking you.

vilken tråkig dag mina kära vänner. skulle egentligen ha åkt ner till stenungsund
idag men då jag vaknade upp vid halv 10 och insåg att jag försovit mig tyckte min
(blivande?) chef att jag skulle ligga kvar och att vi skulle ses nästa vecka istället. underbar är hon!
jag och theresé diskuterade allt vi skulle göra i sommar igår och kom fram till ett ganska så
fullspäckat schema. såsom mustasch 27 maj, green day 5 juni, kiss med brudarna 11-13 juni,
17-20 juni metal town, 23 juli pink, 2 juli terras birthday. inte ens räknat upp hälften av grejjerna...
detta ska bli intressant och se hur vi får ihop, men det löser sig nog!
nu ska jag ladda mobilen och sen ge mig ut på en promenad!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0